Thursday, June 16, 2011

ADUHAIII....

Semenjak nak menuju KERTU  nie...,sensitif la sangat aku nie...,huhuhu..,hal -hal yg kecil pun boleh menyebabkan aku mengalir kan airmata..,mungkin perubahan hormon barangkali...,ALAHAI..,kekadang tak pasal-pasal mata aku bengkak disebabkan perubahan ini...,huhuhu..,shuhh..,shuhhh...,pergilah jauh-jauh..,tak mauuu...,
Rasa-rasanya aku perlu melakukan suatu  aktiviti..,supaya aku tidak terlalu memikirkan perkara-perkara yang remeh -temeh nie..,tapi apa die ya...???adakah mengait...,or menjahit...,ataupun sesuatu yang belum pernah aku cuba??HHMMMM.....,

2 comments:

  1. Salam Hana.....laaaa nape ari ni....sensitif yaaaa alaaa biasalah Hana mood kita perempuan kdg2 gituuu jangan dilayan...kdg org cakap biasa2 pon kita terasa...apa kata bawak membaca...novel ke..mcm akak klu moody mmglah novel ubatnya....

    ReplyDelete
  2. wslm kak..,hehe mmg la sya pun x tau..,dulu x de la mcm ni sangat..,rasa mcm x nak kering airmata nie..,huhu..,novel pun sya layan juga kak..,haritu baca novel yg sedih.., makin berjurai airmata...,hahaha

    ReplyDelete