Friday, December 9, 2011

HATI YANG TELAH DILUKAI...

Kenapa acapkali hati ini kau lukai...??Apakah aku yang bersalah atau memang kau sengaja mencari kesalahanku..??Salahkah aku mengunjungi orang kesayanganku di dunia dan akirat...??Apakah yang ada difikiranmu..?? sesungguhnya terlalu sukar untuk aku mengertikan....seringkali berselisih pendapat kadangkala menyebabkan aku sebal dengan sikapmu.....aku tak ingin menangis lagi dan lagi...,aku juga punya hak untuk menentukan perjalanan hidupku...,,aku juga mahukan ruang untuk hidupku sebagaimana juga denganmu....
tolonglah fahami akuu....sepertimana aku cuba untuk memahami dirimu....,gelora di jiwa hanya Tuhan yang tahu...,padamu ku berserah segala-galanya....,sebak dadaku...,luka hatiku..,retak jiwaku...,walaupun bisa kukutip..,kutampal dan kurawat..,ianya takkan kembali seperti yang asal lagi....,

No comments:

Post a Comment